De e nära nu..............

Den här veckan har varit full av händelser som jag gott hade kunnat vara utan.
Nu är det iallafall kväll.
På vägen hem så hämtade jag ut paketet med Ligans (katternas iallafall) fästinghalsband som jag beställt av en tjej på KattForumet.    Systembolaget ligger vägg i vägg med Posten så jag smet in där och köpte en liten flaska vitt vin och en burk starköl. 
Efter jag kommit hem så tog jag hand om katterna och Trixi och sedan slog jag upp ölen och satte mig i Baden-Baden i solen på balkongen.  Ååååååååååååååh vad jag älskar min balkong.
Flera timmar satt jag där och hade det bra.

Sen har jag suttit ett antal timmar i telefonen med.   Nåja, inte sålänge men en stund iallafall.
Jag har ringt till Carstenpå Be-Cats och har beställt en Atlas 80bur.   Får den på Järvautställningen.
Ordnat hundvakt med sonen. Tack Christoffer !   Frågat dotter om jag får låna hennes dator till Tallinn. Inget svar än.  *ler*
Sen har jag gått igenom alla handlingar till Tallinn. Läst igenom och kollat att alla papper är i sin ordning.
Imorrn ska jag vila lite, ta en promenad med Trixi och gosa med kissarna.
Sen är det Tallinn och SPA som gäller.
Uniquestay Mihkli Hotel Tallinn

Uniquestay Mihkli Hotel Tallinn

Kommentarer
Postat av: Sanna

Just ja, de är ju nu i helgen ni åker! Ni får ha de så jättebra nu så vill vi se massa bilder sen och höra om resan! Kramar från oss i Söderhamn!

2009-05-20 @ 22:49:24
URL: http://www.skogisar.se
Postat av: Ligans Talesman

Jag ska ta med mig riktiga kameran den här gången och släpa runt på. ler

Lycka till själv för det är väl utställning igen i helgen väl.

2009-05-20 @ 23:13:08
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0