En bild på den härliga och trevliga fotografen



Some pictures from his website.
A handsome and goodlooking man.


And a little bit more relaxed.


Han heter iallafall Jerzy Matysiak och hans hemsida har adress http://www.bri.pl/

Han följde vårt lilla tåg i alla 3 dagarna som utställningarna höll på.

Måste säga att det den här Triangelcirkusen var en häftig upplevelse.
Man blev på något sätt en enda stor familj.
Dom flesta utställarna, domarna och assistenterna var dom samma alla tre dagarna.
Man hälsade glatt på varandra och pratade och nickade igenkännande.
Även om rätt många inte klarade av engelska så kändes det trevligt och välkomnande.
Kanske blev man extra trevligt bemött när man kom så långt ifrån.
Jag vet inte.
Det har definitivt varit en stor upplevelse och jag längtar faktiskt redan tillbaka.
Massor med erfarenheter och nyttigt inför höstens WW-utställning.
Självklart var man helt tokig många gånger och längtade till en välorganiserad svensk utställning.
MEN, det är ju det som är en del av det hela också.
Man lär sig att uppskatta det man har hemma.
Jag vill ABSOLUT åka tillbaka nästa år och hoppas att jag får möjlighet till det.
Rekommendrar dock någon eller några extra dagar runt omkring utställningen för att få en större upplevelse och se lite av länderna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0