TriangelUtställningen.... några sista saker

Eftersom jag är liiiite kär i mitt kära BIS så får ni en bild till på esset och bur och flagga och Inkans Liga och hela kitet.
*ler brett*


, en av dagarna skulle vi handla lite för vi skulle ju fira oss och samtidigt bli mätta.
Det här är ju en syn som inte direkt möter oss på Ica eller Coop hemma.
En firre till middag kanske ?


Vad sägs om den här ?


Eller den här ?


Nå, vi bestämde oss för några döda korvar i vakuumförpackning istället.
Men sen var det ju det där med efterrätt.
Grädde på burk har vi ju hemma också, men chokladgrädde ??
Mja, vete17 om jag sett.
Men väldigt sugen blev jag iallafall.


Eller en Mozart dessertdrink kanske ?  (ber om ursäkt för den suddiga bilden )


Sista dagen i Slovakien så skulle vi ju återigen fira.
Åker ut från parkeringsplatsen och funderar på vart vi ska åka.
Ser skylten och det är ju rätt solklart vilka prioriteringar dom har här.
Du kan åka mot Centrum, till Bratislava eller LIDL.   


Här ligger vi och gosar sista kvällen.
Vi har tagit 2 BIS, 3 NOM, 3 cert och 1 IP-titel.
Men det här är det mysigaste av allt.
Vitöra är överlycklig över att ha Matte för sig själv (och struntar fullständigt i titlar, cert, pokaler och annat väsentligt) *skratt*  och jag myser massor över att just jag fått förmånen att få ta hand om just honom.


- Matte, ska vi åka hem nu ?


- Ja älskling. Vi ska hem nu.     Love ya gubben.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0