Rosa rummet

Önskade jag hade vidvinkel på min kamera ibland men men.......
Får klara mig utan det ett tag till.
Tusen tack Anna för idag !!!
Kramar i massor för all din hjälp.
Idag var det projekt "Måla Marias rum"

ROSA

VÄLDIGT ROSA
MEN, huvudsaken barnet är nöjd och glad.  *ler brett*
- Matte, jag vill komma in och hjälpa till.


Titta så gosig och mysig jag är.
- Låt mig komma in nu snälla.


- Vad sa du Matte ?
- Att jag ska till SW om en vecka och inte ska vara ROSA i hela den fina vita pälsen jag har ???
- Men men.... va gör deee ?
- MATTE, släpp in mig nu va är du bussig.


Men insläppt blev han inte !
Visserligen satt han länge utanför och klagade rätt högljutt men men.....
Han klarar sig utan rosa fläckar på kroppen.
Tänker att PinkEar inte passar så bra.   *skratt*

Anna i full färd med att måla.


Såhär ser färgen ut.






Till slut blev det iallafall klart.
Inte så pjåkigt va ?




Den rosa elefanten kommer iallafall att trivas utmärkt här.


Rosa Elefanten och Kaninen Stampe trivs utmärk i den rosabeklädda fåtöljen.


Bandit ledsnade på alltihop och la sig på klädhögen i hallen efter en stund istället och sov.
Jag hade elakt nog flyttat honom från min simväska för att jag skulle göra iordning den till måndagens vattengympapass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0