Stolt över mig själv idag

Ger mig själv en klapp och pöser av stolthet.
Idag har jag först börjat jobba 07.
DET är jag iof inte så stolt över.   *muttrar*
Sen iväg för att skjutsa Maria till ridningen.
Släpa runt hästen i ridhuset. 
Nej, skämt åsido, hästen gick för egen maskin och jag hoppas att Maria och häst kommer att ta sig runt ridhuset själva snarast så jag slippper kuta runt bredvid.
Det är jobbigt !
Efter det så simmade jag i 45minuter och sedan 45minuter vattengympa.   *pust*
Har i vanlig ordning missat eftermiddagsmelliset till mig själv.    *ärthjärna*
Hem och lagade mat.
Och idag har jag alltså lagat hemgjorda Chicken nuggets med ris och currysås.   *sååå stolt*
För det var faktiskt riktigt riktigt gott.
Tyckte Maria och Alexandra också.  *ler ännu stoltare*
Här är maten.
Bilderna är tagna med mobilen så det ser kanske inte lika gott ut som det var i verkligheten men jag är iallafall stolt.   *skratt*

Nuggets


Currysås


Gurka och morot


Den här veckan från Matlycka ska jag laga:
Hemgjorda Chicken Nuggets med ris och currysås
Lax med svamprisotto
Mexikansk köttfärsgryta med nachos
och
Pastakuddar med krämig sås.
En av maträtterna (onsdagen) äter man även på fredagen.
*mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0