WW kom och gick

eller snarare WW kommer, men det går inte.
Idag pratade jag med SwissAir och det skulle ta hela 2veckor för dom att få svar.
Vid det laget är ju nästan utställningen över.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt alltihop.
Nej, det får bli ett annat år.
Funderar på vad jag fått Tyskland ifrån dock.
Ett önsketänkande att det skulle vara där om 2 år.
Men 2013 är det i Danmark iallafall.  *ler*
Nästa år är det i Frankrike men det är ändå hyfsat överkomligt i läge.
Nå, just nu bryr jag mig inte jättemycket faktiskt.
Nu slickar vi såren, kikar på bilder på Prinsen, stormtrivs på landet och njuter av att kissarna älskar det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättetråkigt o höra att det inte blev nå WW när jag vet hur mycket du såg fram emot det många kramar



Vi får se till att det blir en riktigt härlig Norge resa nu i oktober istället även om jag förstår att det inte alls är samma sak. kram igen



O snart kommer ju din lillprins så du kanske hade haft svårt o slita dig hemifrån utan honom när han väl är hemkommen ;)



kramar, Sandra, Buffe & Vinnie

2009-09-26 @ 15:55:10
URL: http://nosbuffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0