- Farbror Mille, paketet är klart nu

- Här ser du hur det såg ut när Matte och jag bar hem det till dig för att slå in det hemma hos oss.


- Därinne fanns det ett något mindre paket.


- Sen hjälpte Matte mig att glänta lite lite så att du fick en pytteliten glimt.


- Sen slog vi in det i jättefint rosa papper.
- Det var ju pride i helgen och rosa är fint till killar.
- Det tycker både jag och Matte.
- Fast jag duckar lite.
- Blir lite orolig att du kanske inte ska tycka om det.


- Vi är lediga i helgen så vilken dag som helst passar för fika.
- Och du Farbror Mille, jag VET att du inte alls är sur och arg.
- Innerst inne är du snäll och mjuk och go och gillar mig.
- Kanske också Matte.
- Men jag ska lova att prata med Matte så hon lägger ut snälla bilder på dig.
- Hälsa Zammy att jag kommer och leker med honom i helgen.

Kommentarer
Postat av: mooch

Ja, fika lördag eller söndag, båda passar faktiskt. Farbror Mille är mycket nyfiken på sitt STORA ROSA paket. Själv så tror jag att det är en envis åsna i paketet som matchar Milles humör =) =) =)

2010-08-03 @ 08:30:18
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

asgarv

Åsna letas

2010-08-03 @ 15:54:21
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0