- Mille din present är här



- Och ??!!


- Det är iallafall inget som jag vill ha.


- Zammy, kom hit och kolla den fula presenten jag kommer att få.


- Får väl smyga fram och titta iallafall.
- Fast jag är INTE nyfiken.


- Men hallå Marianne.
- Trädgårdstomtar är allvarliga saker.
- Inget att garva så åt.


- Här Mille.
- Visst är den jättefin.
- Tacka Tant Inkan nu.


- Hur tänker du NU Matte ??????????????


- Ska JAG ???
- Min depression som inte gått över sen jag fyllde år djupnade nu rätt rejält.


- D E N   D Ä R   Ä R  G R Ä S L I G !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


- Till och med den fruktansvärt fula grodan är snyggare !


- Nu går jag.


- Visst är den kanonsnygg ??


- Och passar kanonbra bredvid kossan.


- Vassego Mille.
- Åsnan kommer snart också.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Tomten ser lullig ut. Har han varit o rullat i kattmyntan?

Har full förståelse för att Milles depression djupnade. Förlåt Inkan, men han (tomten alltså) var inte vacker ;))

2010-08-07 @ 21:24:51
Postat av: Inkan o Ligan

Vet jag väl.

Den ÄR hemsk.

2010-08-07 @ 21:59:19
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: mooch

Tårarna fortsätter rinna (av skratt alltså). Du lyckas verkligen ta fram "det bästa" hos Mille när du är här =)



Tomten är verkligen gräsligt ful coh det blev inte bättre när den började lysa igår kväll... Men, tomten håller på att boa in sig. Bilder kommer snart på ovanstående blogg =)

2010-08-09 @ 09:18:14
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Japp, han är underbar det "lilla" livet.

2010-08-09 @ 09:29:07
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0