Älskar verkligen Tele2 *not*

I fredags tog det över 3timmar att komma fram på chatten för att få mitt abonnemang spärrat efter min telefon blivit stulen.
Fick det till slut åtgärdat iallafall.
Igår ville jag ha en ny mobil så jag tänkte beställa en via hemsidan med bindningstelefon den här gången.
Jag har ju betalt av den förra.
MEN, jag är fortfarande bunden till mars 2011.
För att det ska hävas så måste jag betala slutfaktura á 3493kr.
Mja, kanske inte dårå.
Dom kan inte förlänga bindningstiden från mars.
Nopp
För att vara säker så dubbelkollar jag bara att jag verkligen får mitt nya SIM-kort imorrn.
Nej, säger puckot i andra änden.
Det tar ca 2veckor ???!!!!
Tror inte att det är sant men jodå det är det.
Jag har nu gjort slut på mitt första kontantkort.
INTE speciellt svårt ska tilläggas.
Ilsknar nu till och ringer deras såkallade kundservice igen.
Ber att få tala med ansvarig för att ifrågasätta hur en enkel knapptryckning i ett system kan ta två veckor.
Eller så kanske dom skickar kortet med SJ.    *ler*
Då tar det nog två veckor.
FIck besked idag att jo du bör ha det imorrn.
*suck*
J*a klåpare jag pratade med igår.
Jo, jag är arbetsskadad.
*suck och dubbelsuck*

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Ligan,



Vid beställning av ett nytt simkort hos vår kundservice kommer det nya simkortet inom en vecka. Ett tips om du vill ha ett nytt simkort snarast är att gå till en butik som är återförsäljare av våra mobilabonnemang (till exempel SIBA, Elgiganten) och få hjälp av butiken direkt med ett nytt simkort. Det är däremot viktigt då att du säger till att abonnemanget är stöldspärrat så att de först ringer och häver stöldspärren. Kostnaden för simkortet betalas då i butiken



Har du inte möjlighet till detta kan du mejla mig ditt mobilnummer på [email protected] så ska jag se till att vi beställer ut ett nytt simkort till dig direkt.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-17 @ 18:44:44
Postat av: Lisbet Lindell

Självklart får du ta bilderna från min sida, jag hittar dom på google, sökte tex på glad och trycker högst upp i vänster hörn på bilder och får massor av olika bilder, du kan söka på allt möjligt.



Visst är det underbart när folk vet vad dom pratar om när det handlar om tex Telia, Tele2 eller vilket bolag som helst egentligen..



Kram Lisbet



2010-08-17 @ 21:00:01
URL: http://bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0