Ge ett bidrag till Lisbet Lindells insamling mot cancer

Här hittar du insamlingen.
Här hittar du Lisbets blogg där hon skriver om sitt liv som en alldeles vanlig människa med glädjeämnen och sorger som alla andra, men även om sitt liv med cancer.
Här finns hennes hemsida om dom norska skogkatterna hon har.
Jag följer ju fler sidor med personer som har cancer.
Orsaken till att jag stödjer just Lisbets insamling är att hon har/ har haft skogisuppföddning och har skogisar.
Vitöra och jag har gjort en jätteresa och han ligger mig trots allt lite extra varmt om hjärtat.
Läs om en hel del under kategorin
WW o SW + Triangelutställningen

SÅ, jag har alltså valt just Lisbets insamling.
Ett känt citat är:
"Ingen kan göra allt, men alla kan göra något".

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska kolla in hennes sida. Så är det ju, Ingen kan gör allt men alla kan göra något.

Har ni varit på utställning nu?

Kram Malin

2010-08-16 @ 08:22:38
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Nej, det är inte förrän den 4september.

2010-08-16 @ 08:26:50
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0