Hemma

Puma vinkar farväl.
Tror jag.
Iallafall till mig.
Efter getingsticket hon fick och jag undersökte henne så är hon inte så glad på mig.
Men hon börjar sakta förstå att jag inte bara innebär smärta, så idag fick jag klappa henne utan att hon gjorde utfall och fräste.
Det KAN också vara så att hon tittar med VISS saknad efter Ligan.
Dom fyrbenta alltså.


Puzzel har installerat sig på sin vanliga plats i soffan.
Jag tror att hon tycker det är skönt att vara hemma igen.


Och kan ni tänka er.
ALLA medlemmar i Ligan är hemma.
Vitöra kom gående men kände i luften att nåt var på G så han gick över till Grannen.
TYVÄRR, för Vitöras skull, så var Grannen involverad i mina fånga-rymmar-katter tankar så han blev infångad av Grannen.
Oliver går oftast inte så långt från mig och han var hungrig.
SÅ, honom lurade jag in med mat.
Prinsen är ju Prinsen.
Mattes bebbe    *ler*
Och Puzzel är också oftast där Matte är så hon kom hon också.
Till slut var alltså hela Ligan samlad och nu är vi alla hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Bandit då?

2010-08-01 @ 19:36:38
Postat av: Inkan o Ligan

Ah shit.

Bandit ja......

Jodå han kom också hem.

2010-08-01 @ 20:02:56
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0