Latte Latte, Prinsen och Musse

Jag har lite bra och lite dåliga nyheter idag.
Ja, min Latteabstinens vet jag inte vad den är.
Iallafall kom jag iväg och handla en god Latte.
Det är jobbigt med hemarbete.
Jag har tyvärr ingen som har hemkörning av Latte.   :-(




Här är Prinsen.
Stackarn har haft en hård helg.
Han sover fortfarande som en halvdöd.
Svårt att se, men han har tassen under hakan och ligger på.
Han är såååååååååå söt.




Ja sen har vi Musse.
Just nu är det lite problem.
Musse äter inte riktigt som han ska och jag är lite bekymrad.
Han spyr dessutom, så just därför är det inte helt ok.
Men han har både varit på lådan och ätit lite.
Men nu var det ett tag sedan han åt.
Till råga på allt elände så måste jag till Söderhamn imorrn, vilket inte är så bra.
Men jag har inget val.  :-(
Idag har han legat på mitt bröst PRECIS hela dagen.
NU flyttade han på sig för första gången på hela dagen och la sig bredvid mig på kudden.
Min lilla spinnmaskin.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hoppas att Musses mage blir bättre! Trevis från apoteket kan hjälpa.



Kram

Henrietta

2010-08-09 @ 22:04:31
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Daniel

hops magen blir bättre och att kissen bara va måndagstrött. Håller tummarna!!!

2010-08-09 @ 22:21:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0