Sessan aka 4an

Nu är sista missen hemma här.
Och jag är käääääääääääääääär.
Hon är bara såååååååååå bedårande.
Nu kommer ni inte få några bra bilder ännu.
Det har varit väldigt mycket för pluttan idag.
Hon är en padda och kanske kanske är hon som sin mor tickad.
"Tickad är ett mönster.Tickad kallar man hårstråna som är randiga genom pigmentering i hårtopparna."
Men fullständigt hysteriskt bedårande.
Hon är klappbar, jag har fått lyfta henne och hon är inte alls spottkobra.
Jag har stort hopp om att hon kommer få ett hem snabbt.
Hoppas att det är någon som kanske vill ha en bror eller syster till henne också.
Farbror Prinsen har redan hälsat henne välkommen och tagit henne under sina vingars beskydd.

Pluttan tvättar sig i buren efter att ha ätit.
Det har gått mindre än en timme hemma hos mig.




Farbror Prinsen hälsar välkommen.


Sessan med brorsan en bit ifrån.

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes och Pumas Matte

Det var en liten sööötnoos!!!!!!! får inte komma och titta, risken är att jag blir kääääär ;))) eller blev jag det redan????? ;)

2010-09-01 @ 13:16:33
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ja, DET lär du bli så fort du får se henne i verkligheten.

2010-09-01 @ 17:18:26
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0