Släktträffen i bilder

Ja, som jag skrivit förut så var vi idag och blev firade hos Fargo, Sumo, Bamse och Devil.
Prinsen blev firad och jag och Maria fick smarrig kaka.

Sumo och Prinsen är sjuuukt lika.
Dom har likadana röster, rörelsemönster och till viss del färg på pälsen.
Iallafall om man enbart ser ryggen på dom.
Prinsen har dock kraftigare benstomme än Sumo.
Men i vissa fall så fick man titta både en och två gånger innan man såg vem av dom det var.
Sumo och Prinsen




Det tog ett tag innan Fargo blev varse att det kommit in en ny medlem i hans hus.
Men när han väl fått korn på inkräktaren så visade han sin "bästa" sida.


Prinsen var LITE stressad idag.
Det underliga var att dom han borde haft rejäl respekt för, ignorerade han totalt.


NÅN kommer.






- Puss brorsan


Kolla in öronställlningen.
Dom ÄR sjukt lika varandra.
- Kolla, en inkräktare.


Nu är ju inte Jansson den mest lättskrämda missen.
TROTS att Prinsen och Sumo gjorde sitt bästa för att få honom att försvinna.


NU kommer vi till den mest intressanta delen av släktträffen idag.
(Prinsen håller dock inte med)
Farbror Fargo som hittills ALDRIG har lyckats skrämma nån, trots sin storlek, lyckades med besked idag.
JAG har å andra sidan ALDRIG sett Prinsen med svansen mellan benen som han hade idag.
DET har jag dock inget kort på.
Jag hade fullt schå med att hålla koll på honom.

- Gulp






Den HÄR blicken kan få vem som helst och få kalla tassar.
Tro mig


Och med den här storleken bakom den blicken så är man inte kaxig.


- Nej Prinsen, han asgarvar inte alls åt att han lyckade skrämma pälsen ur dig.
- Jag lovar.


Men en intensiv blick har han.


Mycket stilig är han.


Dessutom extreeemt nöjd med att han för första gången lyckats skrämma pälsen ur NÅN.
Stackars Prinsen  *ler*


Sumo




Bröderna Brothers


Sumo blir tvättad av Farbror Fargo




Här har vi Olivers motsvarighet hos Millan.
Får jag presentera Bamse.
Oliver och Bamse är inte bara lika utseendemässigt utan även humörmässigt.


Och här har vi Devil.
En riktig charmknutte som älskar att springa och leka.
Jättekul att se en så aktiv katt.


Här har vi då till slut Jansson som poserade så fint för mig för att jag skulle få RIKTIGT fina bilder.
Hemskt ledsen Jansson men lyckades inte riktigt där fast du gjorde ett så bra jobb.


Prinsen poserade dock fint när han till slut slappnat av lite.
Ja, med betoning på lite iof.




Sen poserade killarna på varsin stubbe.








Tack för idag Millan.
Och tack för presenterna.
Imorrn ska vi ta fram leksakerna och se vem som vill leka med dom.
Kram Inkan o Ligan

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha..garvar så jag gråter. Fargo är MYCKET nöjd med dagens insats, han tror nog att vi andra kommer att utveckla någon slags respekt för honom nu - not gonna happen:)

Sumo tycker dock forfarande satt det var trist att Prinsen inte var på lekhumör..

Kramizar till fegproppen

2010-08-09 @ 07:18:14
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Lisbet Lindell

Så himla fina dom är....



Kram Lisbet

2010-08-09 @ 10:27:57
URL: http://bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Catarina

Typiskt att jag bor på andra sidan landet :-(

Vill också vara med på släkt träff !!

Kanon bilder och härlig text som vanligt :-)

Kram kram från kärringen i väst :-)



2010-08-09 @ 13:27:30
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Ulrica

Wow vilka vackra katter.

Rejäla tungviktare :)

2010-08-09 @ 20:53:33
URL: http://mammaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0