Tamlin knarkade rejält idag

- Min min, bara min.
- INGEN kommer hit !


- Jag full ??


- Inte då.
- Jag är bara bara bara........... lite lullig.










- Jaha, vad ska jag göra nu ?


- Kanske Zammy vill leka med mig ?


Här är Zammy MEN idag hade han andra tankar.


- Det är MIN knarkplats.


- Jag ska ju att DET ÄR MIN KNARKPLATS.


Förstår ni varför han kallas Luddrumpan ?


- Du behöver inte skrika sådär.
- Jag är inte döv.


- J A G  S K R I K E R   I N T E ! ! !


- Suck
- Lägger mig här då och väntar tills han är klar.


- Är du snäll nu ?


- NEJ, JAG ÄR INTE SNÄLL.
- Jag blundar så försvinner han kanske.


- Matte vill tacka för dom goda bullarna.
- Den fina presenten.
- Och miljöträning av liten Mini.




Idag var det otrolig sting i kattmyntan.
Det var nästan så att Prinsen och Zammy rök ihop.
Men efter mycket om och men så lugnade dom ner sig.

Mini var lite orolig där mitt i.
Och JAG blev orolig när han pep så hjärtskärande.
Satte honom på låda, försökte med mat men ingenting fungerade.
Släppte till slut in Tamlin och då sprang han glatt fram till honom.
Älskade lilla Mini.
Han saknar sin Mamma och sina syskon.
Vi tvåbeningar är inte det bästa som finns ännu.
Han är långt ifrån van.
Älskade plutten.
Nu är vi hemkomna sen en stund tillbaka och Mini sover som en död i klätterställningen.



Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Hej! Vi följde en länk från Molly och Grabbarna och kikade in. Underbart skojig blogg! Matte har visst fått kramp i alla skrattmuskler över det här inlägget. Måste jama, att vi är lite avundsjuka på ett sådant överflöd av kattmynta! Tänk att kunna rulla sig sådär. suckar längtande Kurr och burr.

2010-08-08 @ 19:36:12
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Underbar bildserie på Prinsen och Zammy. Det skulle ju absolut inte räckat till båda..Mini är jättesöt jamar vi. Nosbuff

2010-08-08 @ 19:48:48
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: mooch

Jag skrattar så jag LIPAR. Tårarna rinner ned. Till och med K har en tår i ögat... av skratt alltså. Underbar bildserie och bildtext. Jag måste kolla och se hur mina egna bilder blev... =)

2010-08-09 @ 09:10:17
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: mooch

Är bara tvungen att komma tillbaka och kolla på bilderna igen och skratta och lipa! =)



Hittade förresten det här;

http://www.kossan.se/roliga-filmer/gillar_tigrar_kattmynta.htm

Inte bara våra missar som diggar mynta! Vet dock inte om jag skulle våga busa/gosa med dessa...?!!

2010-08-09 @ 13:58:18
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0