Handlade lite idag

På min lista stod följande:
- Almanacka på Åhlens
- Gran på Clas Olsson
- Kort (några speciella) från Gallerix

Jag kom hem med:
- Almanacka
- Ett antal urbilliga blockljus på Clasan
- En fin svart lykta
- Ursöta julkort från Gallerix

Granen var inte alls som jag tänkt mig och inte speciellt snygg.
Korten jag letade efter fanns inte i Kista.
Får prova Jakans centrum i helgen.  Den Gallerix är relativt stor.

Trots allt gillar jag mina snabba raska shoppingturer.
Inte ett steg i onödan.
Om det inte vore för att jag ibland var tvungen skulle jag inte gå i affärer alls.
Förutom Espresso House då på Ica.   *ler*
FAST, det är faktiskt inte en affär, så det räknas inte.


- Jo, dom är rätt snygga Matte.
- Men köp doftljus nästa gång va.
- Dom här luktar ju inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0