Har fortfarande inte hittat nåt bra Latteställe

på mitt nya arbetsställe.
MEN, vet ni en sak ?
Jag har kommit på nåt tror jag.
För att hitta nåt sånt ställe måste man ge sig ut från kontoret ?!
Jättekonstigt tycker jag.
Hallå liksom, borde inte Latteförsäljarna stå i kö utanför dörren till mitt kontor och bara ÖSA Latteerbjudanden över mig ??
Jag är en bra och trogen kund.
Precis som vovven som åkte iväg till himlen.
Eller hur de nu va.
Ja alltså, jag fattar ingenting.
Nu har vi bott här på nya stället i hela två dagar.
Imorse var jag där klockan sju precis som igår.
Troget sitter jag vid min skärm och väntar.
Ja, innan har jag snurrat runt halva kvarteret för att hitta en vettig parkeringsplats.
Det är ett jätteområde och har hittills hittat 1! handikapparkering.
Väl gömd dessutom.
Nå, nu har jag tre dagar utan Latte.
Snart åker jag in till Norrtull till mitt gamla goda fina ställe och köper en Latte.
Undrar om vi utsocknes får jullunch imorrn eller om det bara är dom som bor på det "fina" stora kontoret som får ?
Återstår att se.
Jag vill ha skiiiiiiiiiiiinka.
Gud så sugen jag är på det.
Resten klarar jag mig utan.
Men en bit god skinka på en knäckemacka.
*mums*

Kommentarer
Postat av: carola

du skriver så underbart:)



Själv måste jag ha janssons och rödbetssallad.

Jag fick aldrig komma till läkaren,mår skit.

Trött, frusen och lite lost.



Ang mimmi så har vi sett henne i allafall här utanför men hon vägrar lyssna på oss.

Vi hoppas på nyår då det smälller att hon kommer.

stor kram till dig och missarna

2010-12-22 @ 13:25:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Anna.S

Ha ha jag har griljerat skinka på jobbet idag, och provsmakade då såklart. MUMS!

2010-12-22 @ 19:15:20
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0