JulRea

Totte njuter av vovvarnas sång.


- Matte, får jag julklappar.
- Jag lovar att jag har varit snäll.

- Självklart får du julklapp Totte.
- Du har varit snäll och en myntamus till er var kommer från Tomten.


- Men Matte, inte sånt här hundgodis va utan för oss kissar istället ?
- Lovar att ni ska få smarriga kattgodisar Totte.


- Matte, Matte, det är mellandagsrea på Elgiganten.


- Kolla, den startar idag och du ligger fortfarande kvar i sängen ???
- Ska vi inte åka nu då ?
- Det är ju över två timmar sen dom öppnade.


- Nähä, tråkmåns.
- Då ligger jag här i tyskträdet med Farbror Prinsen istället.


Och det gjorde dom.
Prinsen och hans telning Totte.


God fortsättning alla !   :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0