Kallt kallt och kallt

Härom dagen eller snarare morgonen var det -15grader.


Ökade till


Burr


Mer burr


Nu börjar det nå grader jag ABSOLUT inte gillar.


För att inta i mitt tycke sett oacceptabel nivå.
Ett PLUS framför är helt okej dock.


Bilen var svinkall idag efter att ha stått ute hela dagen så nu blev det rattmuff .
Tackar bröstcancerföreningen för att jag inte fryser händerna av mig.
Min ena termovante har nämligen rymt.


Imorse var jag och chippade Totte.
SÅ, nu är allt klart för en ny familj.


Igår kväll var det Vitöra som låg i min famn och mös.
Länge länge låg han där.
Såå underbart mysigt.


Under tiden passade Totte på att skrapa ur resterna ur min middagsskål.
*mums*

Kommentarer
Postat av: Nea

Totte är så lik Simba. :) Kände speciellt likt med huvudet nere i en djup tallrik :D



God jul på er!

2010-12-22 @ 23:58:51
URL: http://www.neathecat.se
Postat av: Nea

Alltså.. det var så här. Jag tänkte först skriva "Kände speciellt igen honom med huvudet nere i en djup tallrik" men så ändrade jag det och skulle skriva "speciellt likt med huvudet nere i en djup tallrik".



Därför ser inte min kommentar ovan inte klok ur suckar



2010-12-23 @ 02:06:50
URL: http://www.neathecat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0