Pass 2 idag + Vad har du i din träningsväska ?

Pass två var egentligen städningen.
Shit säger jag bara.
Jag har ju haft rätt mycket om mig ett långt tag och städningen har fått sitta emellan.
SÅ, idag dammsög jag hela lägenheten.
Låter som jag har minst en 6rummare.
Det har jag inte.
Bara en ynka 3a på 83kvadrat eller vad det nu är.
Men har man 5+1katt och inte dammsugit på ett tag så blir det lite att göra.
Dessutom tog jag hand om kattlådorna ordentligt och röjde ut en del grunkor i förrådet.
Innan städningen och efter första träningen så åkte jag en sväng till Bromma Blocks för att köpa en Latte på Espresso house. Slog till med en TomteLatte.   *mums*
FAST, Espresso House där får 1Latte av 5möjliga.
Kommer fortsätta att åka till Ica istället.
Sen gick jag igenom hela XXL och letade spinningskor och ett par spinningbyxor.
NU ångrar jag grymt att jag tycker det är så hejdlöst roligt att sälja allt.
Fast till mitt försvar ska sägas att jag aldrig trodde att jag skulle kunna hålla på med spinning igen.
Lite osäker är jag fortfarande dock.
Men åter till det sen.
Jag dammsög iallafall klart och nu kan man faktiskt få hem folk hit utan att dom ska få ett akut astmaanfall.
Moppa får bli imorrn.

Eftersom jag har börjat med lite landpass nu så måste jag byta träningsväska.
Ska leta rätt på en stor bra rygga istället så blir det mindre tungt, men just nu har jag ingen så det får bli trunken igen som jag använt förut.  Kostade typ 99kr på Lidl en gång för hundra år sen.

Killarna ville visst följa med på träningen.
- Matte, nu får du ta med mig.
- Jag gillar spinning.


- Nej nej, jag är inte här.
- Du ser inte mig.

- Smart Vitöra.  *ler


Frågan dårå.
- Vad har du i din träningsväska ?
Självklart några kattmyntamöss bredvid träningsskorna.   *ler*

Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Sportiga grabbar! Bandit och Vitöra skulle säkert kunna ge matte och de andra en ordentlig match i spinning. Kanske tur att de stannade hemma, så att ingen fick komplex. ;) Kurr och burr.

2010-12-30 @ 07:28:05
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Sol & Måne

Vilka sportiga grabbar. Själva tar vi det lugnt. Man kan ju sträcka sig eller nåt ;-)



Gott Nytt År!

2010-12-30 @ 18:17:05
URL: http://zol-mone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0