Pass 3+4

Fast egentligen bara på riktigt pass 2+3.
Jag har faktiskt "bara" kört tre riktiga träningspass.
Nå, klockan 18 var det landspinning.


Jag fullständigt tokälskar spinning.
Det är så otroligt galet skönt avslappnat. haha
Nåja, det är gräsligt jobbigt om man verkligen tar i, vilket jag faktiskt inte gjorde idag.  :-(
Jag är jätterädd att jag ska få skitont efteråt, så jag tog det lugnt.
OM jag skulle klara av att köra spinning igen så skulle jag bli överlycklig.
Det kanske dock inte är det smartaste draget att testa spinning efter att först ha kört ett vattengympapass plus dom andra passen dom andra dagarna.
Iallafall var det underbart.
Tog i lite på slutet, men annars var det lugnt.
Jag har provat så mycket olika träningsgrejjer.
Styrekträning kör jag för att jag måste.
Jag avskyr det verkligen.
Men att köra muskel i grupp till exempel är roligt och ger en hel del.
Men köra i maskiner..... nä det är inte min grej.
Jag kör visserligen ändå.
Att köra sånt där lyfta här och vifta där och sen ska det gå i kors och allt möjligt och dessutom i nån form av takt.
Näää, de fungerade inte det heller.
Jag får inte ut ett jota av det, så när jag hittade spinningen var det verkligen en befrielse.
Du sitter bara fast och vevar på utav bara helvete.   *ler*
Jag blundra oftast och går verkligen in i mig själv.
Är iof en snäll elev och står när jag ska (för det mesta) och sitter när jag ska.
Jag hör instruktören, men måste inte hela tiden galentitta.
Det är jätteskönt med vattengympan också.
Speciellt om man kör för samma tränare.
Man vet ungefär vad som ska komma, om inte annat hintar Madde ofta, så då kan man börja köra direkt utan att vänta på att vara tvungen att läsa in rörelserna.
På muskel måste jag det än sålänge, men får jag bara köra lite så ska det gå av sig själv det också.

Direkt efter spinningen så var det då vattengympa med Madde.
Måste säga att mitt i passet så la mina ben av.
Tjopp sa dom.
- Nu har vi fått nog.
- Nu får då köra själv en stund Inkan.
Stackars låren.
Jag har ju lite problem att stretcha framsidan ordentligt och det har nog tagit ut sin rätt lite idag.
Måste skärpa till mig med det.
Nåja, jag körde slut på mina stackars armar istället.   *skratt:
Nu är jag iallafalll fullständigt slut.
Hela min kropp känns som om den gått igenom en tvättmaskin.
Armarna värker av och hela kroppen känns aningen mör. 
Imorrn är det dax för M/R/B klockan tolv och sedan är det fri tid ända fram till klockan 19.40 då det är vattengympa i kära Husby med kära Madde.    weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Japp, jag har kul och jag älskar att kunna träna hyfstat bra igen.
Allt mitt slit i maskiner både hemma och i gym har kanske gett lite resultat iallafall.
Nu kan jag dessutom unna mig en TomteLatte med jämna mellanrum.

Kommentarer
Postat av: carola

är du så hurtig:)

Ska ta tag i vikt och kropp snart jag med, jag måste.



Vad händer nu till nyår?

Kram och sussa sött

2010-12-29 @ 22:47:05
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Kim

Det var SÅ skönt med egen tid!

2010-12-30 @ 00:43:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallå, hur mycket i vikt ska du gå ner??? Hurtbulle! ;-)

Faktum är att spinning är en av få (typ den enda) träningsform som jag oxå älskade när det befann sig. Trodde ALDRIG jag skulle orka ett helt pass men tji fick jag och sen så var det underbart skön faktiskt, speciellt efteråt men även under tiden!

Kram

2010-12-30 @ 09:45:16
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Ulrica

du e galen, haha.

Ett riktigt gott nytt åt önskar jag dig & hela Ligan inkl Totte

2010-12-30 @ 09:52:12
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: madde

men inkan!? du är ju värre (läs bättre) än vad jag är beträffande träningen!!! du är ju hur stark som helst tjejen! för du körde ju landspiningen och vattengympan så jag förstår din aben tog slut! jag är ju bara instuktör vid bassängkanten och det ger mest konditonsträning (ingen styrketräning alls tyvärr...) så du är hur stark och snygg som helst!!



forsätt så och du kommer må toppen! eller hur?



vi ses ikväll! vilken musik skulle du vilja köra vattengympa till idag då? tänkte du kunde få hjälpa mig välja (om du minns vad jag har för reportoar?!

2010-12-30 @ 10:58:25
Postat av: Inkan o Ligan

Japp, skrev ju de förut.

Att jag är galen.

haha

Madde jag vill ha 80tals musik.

weeeeeeeeeeeeeeeee

Nu är det strax dax för MBT.

pust

2010-12-30 @ 11:03:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

ok inkan. jag drar fram min 80tals skiva speciellt för dig!

lycka till på landpasset idag!

2010-12-30 @ 11:10:16
Postat av: Inkan o Ligan

Schysst

Nu ska min stackars misshandlade kropp och jag gå iväg. Eller stappla kanske. ler

2010-12-30 @ 11:13:46
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: carina

Önskar dig ett Gott nytt år :)

Kram vännen!

2010-12-30 @ 11:50:39
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0