Trevligt besök i eftermiddag/kväll

Erica kom över med en fin doftande present.
Latten glömde hon.  *ler*
Men det gör inget vännen.
Vi drack te och sen tittade vi på Shrek 1.
Det visade sig att ettan hade jag inte sett, utan det var tvåan för flera år sedan.
Jag älskar åsnan. Den är helt underbar.


Den doftande presenten då ?
Jo, det doftade så otroligt så det är helt omöjligt att inte känna att det kommer från LUSH.
Plus att det fanns en lapp utanpå.    *ler*
Jag ska ta ett kort på paketet för just nu kan jag inte öppna det.
Det är så otroligt fint inslaget med jättefint vitt papper och snören med både tomtar, renar och gran på.
SÅ, det får stå och dofta på bordet i vardagsrummet ett tag nu.
Här är en bild från LUSH hemsida.


Tusen tack för idag Erica.
Det var helt kanon.
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack själv för att jag fick komma, jättemysigt! Klantigt av mig att glömma både latte och kamera, jag skyller på att minnet blåste bort med snöstormen. Jag kom ju i alla fall levande både till dig och hem. :) Du är i alla fall värd tusen doftande paket!

Kram vännen!

2010-12-20 @ 18:46:15
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0