Vattengympa och träningsvärk

Jupps, känner av att jag har bröstmuskler idag.
Fast det är är väl bra.
Liite segt var det på vattengympan, men istället för att lägga ner och ta det lugnt så ökade jag istället.
Tror det är rätt medicin.
Imorrn ska jag köra först 30minuter muskel och sedan 30minuter core.
Muskel har jag ju kört nu en gång och dessutom är det något jag gjort förut och känner igen.
Core är jag lite osäker på, men det visar sig.
Jag vet ju vad det ska träna, för det gör jag på vattengympan varenda gång, men jag har inte gjort det på rätt länge.
Nåja, kul ska det bli iallafall.
Tomten tränar också.
Titta bara

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste bara säga att du är så himla duktig som flänger och far på träningspass! Jag är grymt imponerad av dig :)

2010-12-28 @ 09:10:25
Postat av: citypro

Tomten ser allt ;) Det blir många klappar till dem som som tränar hårt!!! //Elina

2010-12-28 @ 12:35:45
URL: http://citypro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0