Trillingarna 4veckor på Nyårsafton

Men det var bara Runa som var vaken ordentligt för att fastna på dom bästa korten.
Rauk aka Puma
Puma ska bli kompis med Nike och alltså flytta hem till mina grannar på Landet.
När dom inte är på Landet så bor dom i Tyresö.
Alltså FEL sida av stan.  *muttrar*




Trillingarna har två utmärkta barnvakter.
Både Prinsen och Kungen hjälps åt att tvätta och leka med dom små.
Dessvärre fick jag inte Vitöra på bild idag.
Satt i telefonen med Åsa och pratade just då men här är Prinsen i full färd med tvätt, lek och fostran.

Fostra


Gosa


Tvätta


- Ligg still så du blir ren i baken !


- Ojojoj, vilket jobb jag har.
- Jag är ju trots allt bara 6månader.
- Ja iallafall om några dagar.
- *suck*


- Men Farbror Prinsen och Farbror Kungen, vi är jättesnälla och älskar när ni leker med oss.
- Kom tillbaka.


Och med Rauk aka Puma i spetsen så tultar Trillingarna iväg på nya äventyr.
Prinsen som gått i Bandits skola lär nu upp Trillingarna till små vilda rasotypiska små BanditRagdolls.
- Kom nu TrillingLigan så sticker vi iväg och gör nya bus.


- Ursäkta men liiiite privatliv va !


- Precis !


Kommentarer
Postat av: saynoo1

va gulliga!!

2010-01-02 @ 19:10:12
URL: http://hollywoodnews.blogspot.com
Postat av: Åsa

OK - vem är det som ska kallas Puma? Rauk eller Runa, som heter Regn? ;o)

2010-01-03 @ 20:39:54
URL: http://www.hallonglantans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0