23.54 NU ska jag ta helg till slut

Är på Landet.
Åkte hit redan igår kväll, så vi har redan varit här ett dygn.
Helt underbart
Kissarna sover en djuuuuuuuuup sömn nu.
En bildkavalkad till på Prinsen.
Veeeeeeeet vad du tycker Erica.    *ler*
Alldeles för mycket Prinsar och för lite Prinsessor.
Men...................... han är så grymt charmig just nu.
En stooooooooooor bebis.
En jättekropp med väldigt litet i sitt huvud.
MYCKET prat med Matte är det.
"lilla" älsklingen.
MEN, nu tränar han inför sin 1-årsdag som närmar sig med stormsteg.

- Hej Farbror Hajen, visst har vi lite lika blick du och jag ??


Prinsen är MYCKET renlig av sig.


Lite smuts i mungipan tas bort.


Tränar hårt på Farbror Sumos sängkammarblick.


- Blir det bra såhär Matte ?


- Ojdå, nu blev jag lite blyg.


- Okej, jag bjuder på en till bild med simmig blick.


- Här ser ni att jag snart har vuxit ur hängmattorna i Kattens Number one träd.
- Dax att köpa nytt träd Matte !!!


- Problemet är bara att Matte inte tänker köpa nåt nytt?!
- I år alltså.
- Hon ska inte resa till Norge och SW säger hon.
- Ursäkta, men var ska JAG, en blivande Kung, ligga då ??!!!
*Djup suck*
- Tyskträd "is the shit" liksom.
*ler*

Kommentarer
Postat av: Millan

Kan liksom inte bli för mycket Prinsen! Det ÄR helt otroligt gosiga, roliga, sällskapsjuka, fantatiska coonisar som kommewr av de linjerna - bara att acceptera.

Stor och snäll är ett jättbra måtto tycker vi. Sumo hälsar att han tycker att träningen gett resultat.

Kram

från morbröderna i Haninge

2010-06-20 @ 09:21:14
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Inkan o Ligan

Prinsen tackar Farbror Sumo för den fina komplimangen.

2010-06-21 @ 07:29:21
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0