5timmars shoppingflängande idag

Ja, just flängande kändes det som.
Första anhalten var Ica Maxi i Solna för att handla kattmatsburkar till kissarna.
Det är HELT slut hemma och jag har alldeles för långt till en Granngårdsbutik tyvärr.   :-(
Men kissarna måste ju ha blötmat.
Efter det var det Ikea för att försöka få tag på ett bord till en billig penning att ha på Landet.
Gärna en solstol också som man slipper ta in hela tiden.
Men icke sa Nicke att det fanns nåt sånt.
Sen gjorde jag en razzia på Bauhaus.
Inte ett billigt bord så långt ögat nådde.
Kom därifrån med 4rullar brun tejp bara.
Sedan följde i rask takt, Jula, Rusta och Jysk.
Inte helelr där fanns det nåt av intresse.
Möjligen utom ett partytält att proppa in Zammy och Mille i, så dom kan vara med mig på Landet medans deras Matte och Husse försöker sig på lite semester.
Försöker febrilt få till nåt därute för att kunna kattvakta dom.
Deras stackars Husse och Matte har nu säkert 4kattvakter som sagt upp sig.
Tycker så synd om dom och försöker verkligen hjälpa till, men mina snickartalanger är grymt begränsade dessvärre. Annars skulle en kattgård kirra det hela.
Iallafall, en snabb tripp in till en affär jag inte är i speciellt ofta och inte ens gärna.   *ler*
Babyland
huuuuuu
Men inköpet gick bra och det var bara en skrikande unge därinne.
Annars är det helt klart en affär man ska avstå ifrån om man inte vill ha illtjutande barn.
Jo, det finns iof ett riktigt hemskt ställe till och det är LEKSAKSAFFÄRER.
Ujujuj......................
Klarade mig iallafall helskinnad ur Babylandaffären och styrde bilens front mot Kista.
Börjar bli rejält trött och less nu.
In och fixade Marias halsband och ett smycke, rusade igenom hela Clas Ohlsson för att självklart hitta det jag sökte precis i början.   *suck*
Ut ur affären, tog en bit mat, hämtade smycket och kedjan som nu var klart och körde raskt hem för att hämta ut några paket och skicka några.
Då var det stängt !   *mutter*
Nu sitter jag helt färdig i soffan med lite glass och tröstar mig med.
Inga mer affärer på länge.
Jag är ingen affärsshoppare.
Jag är en internetshoppare.   *ler*
MYCKET bekvämare och skönare.
Man kan BÅDE äta glass och shoppa.
Samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0