Midsommarafton och dagen efter

Vi hade kanonväder.
Solen sken hela dagen.
Vi åt och drack gott.
Lillemor kom över och gjorde mig sällskap i år.
Jättemysigt hade vi.
Här är det uppdukat till lunchmmiddag.
Grillat med äppeltzatziki och hemgjord potatissallad.
Till efterrätt hade vi jordgubbspaj.
*mums* så gott.


Passar på att visa några bilder på min fina bil FENan.




Jag har beställt solskydd till bilen också.
Det var inte lätt att välja bland mina djur.
Jag visste att jag ville ha Trixi.
Men sen då ??
Ja, som ni ser så fick det bli Kungen med stort K.
HÄR kan ni kika in om ni vill beställa.
Rekommendras varmt !!!
Snabbt
Billigt
Snyggt
och superbra kontakt.


Ja, nu är det dagen efter midsommarafton.
- Hård dag igår Prinsen ?


Sen somnade han på en stolsdyna jag hade lagt på golvet.
Nu kändes den lite liten för honom.
Halva Prinsen ligger utanför.


Självklart kommer Matte till undsättning med en till så han kan bre ut sig.
FAST, det fick visst inte önskat resultat.


Raggisarna är helt slut efter festen.  *ler*


Sen kom Puma över på en promenad.
Men damen är inte lätt att ta kort på.
Jag tog ungefär 200kort med rätt varierande resultat.










Kommentarer
Postat av: Natalie

Låter som en toppendag! Riktigt fina bilder på katterna också :-D

2010-06-27 @ 15:58:33
URL: http://www.twokoolkats.blogspot.com
Postat av: Anna

Hejsan. Jag för önska dig detsamma fast bara lite i efterskott hihi. Jag har inte varit hemma i midsommar så jag såg din kommentar nu =)

Du verkar ha haft en härlig midsommar, fina foton =) Vad roligt att du skall skaffa hund igen =) Du får Lycka till med den =)

Ha det bäst. Kramar

2010-06-28 @ 11:55:15
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0