Egotrippad Inkafika söndag den 28mars klockan 14.00

Från 14.00 och framåt har jag Öppet Hus för den som vill komma.
Japp, jag fyller år och tror det är nåt på 27.3 eller 14.8 eller nåt.
Kan även vara 78.2.
Eftersom jag känner mig och beter mig som jag är 3 mellan varven så kan det vara det också.
Nå, välj själv det som passar.
Jag har ju ingen katt som fyller år just nu eller har fyllt år så då får det bli lilla jag.
Min kära dotter Em fyller iof år den 6april.
Får se om jag kan lura hit både henne och sonen.

Nå, ni är iallafall Välkomna !
Det kommer som vanligt bjudas på gott gott och dessutom massor med kattgos.
Plus självklart en HÖGT pratande Tamlin som är lika egotrippad som sin Matte.
Mailadress finns längst upp på sidan.
Skriv en rad du som behöver en vägbeskrivning och telefonnummer.

Välkommen !

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Inskrivet i almanackan, jag kommer!

2010-03-09 @ 22:30:59
Postat av: Anna.S

Ett stort kramgrattis till dig Inkan på födelsedagen :-) Kramizar Anna (honey)

2010-03-10 @ 18:36:49
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0