Jag vet att jag får skylla mig själv

OCH det syns inte speciellt bra på bilderna.
Dom är betydligt plattare än så.

Mattes duktiga hjälpreda hjälper till att diska bunken.


Kollar även noga så plåten är tömd på alla bullarna.


Ja, sen var det ju det där med bullarnas utseende.
"NÅGON" har landat på bullarna när dom stod på jäsning.
BÅDA plåtarna för säkerhetsskull.
Resultat
Tja, inte direkt dom där höga fina bullarna som var själva tanken.




SÅ, både


och Tamlins tassavtryck.
Men ni är alla så välkomna iallafall.
Och efter nogsamt avsmakande så är det inget direkt fel på smaken iallafall.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Catarina

Dum fråga kanke men måste ställa den...

Sover Tamlin typ någonsin ??

Snacka om att vara full av upptåg hela tiden :-)

Blev föresten väldans sugen på bullar (inte så bra kl 23.57 "ler") och klart att katthår ska ingå :-)

Kram till er alla från Partille

2010-03-21 @ 23:58:39
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Inkan o Ligan

haha

Jodå, det händer att han sover.

Dock i väldigt små micropauser och han är alltid pigg och vaken och säger "Heeeeeeej Matte" med hög röst klockan 03.25 på natten då det är toabesök.

:-)

2010-03-22 @ 08:27:18
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Kattmänniskor är oftast i särskilt "kräsmagade" så jag gissar att du blev av med bullarna trots tassavtryck och katthår.

2010-03-22 @ 11:45:47
Postat av: Inkan o Ligan

Fikat är på söndag men dom lär nog gå ner.

ler

2010-03-22 @ 12:00:31
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0