""Vattengympa" eller "Jag är en stalker"

Jag älskar min vattengympa.
Jag har förut haft en crosstrainer hemma som jag tränat flitigt på.
När mina knän blev för dåliga fick jag tyvärr byta den mot en träningscykel.
Dessvärre fungerade inte det heller.
Nu har jag ju en träningsbänk hemma som jag kör styrketräning med och varvar det med simning.
På måndagar är det vattengympa och den tiden är helig för mig.
Madde som kör det passet är helt underbar.
Nu har jag kommit underfund med att hon kör några andra pass i andra hallar, så ikväll följde jag efter henne till Vällingby simhall.
Och imorrn är det Hjulsta som gäller
*ler*
På lördag och söndag kör hon också, SÅ nu är jag en stalker.   *skratt*
Men simningen är helt underbar.
Det enda jag saknar är en vattentät mp3 för ibland är det lite tråkigt att köra längd efter längd i bassängen.
Men att varva simningen med vattengympan är kanon.
Tack Madde !  


Kommentarer
Postat av: madde

halloj tjejen!



(ASG!) du är min första talker - nånsin! Helt underbart att du har kul på mina pass! du är alltid välkommen :o)



vi ses väl ikväll(hihi)



ha en fin dag! // madde

2010-03-18 @ 10:40:27
Postat av: Inkan o Ligan

Jadå, visst dök jag upp såklart.

ler

2010-03-18 @ 21:41:48
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0