Tamlin nu och då + muggar

Kommer ni ihåg ?
Älskade lilla plutten.
*ler*
Såhär liten var han på Landet i slutet på oktober förra året, endast tre och en halv månad gammal.
Hyfsat lång dock.


Såhär ser han ut dagen till ära.




Här låg älsklingen på köksbordet och höll mig sällskap när jag jobbade hemma nu i veckan.

Han är hyfsat avslappnad det "lilla" livet.    *ler*
Det är trots allt rätt jobbigt när Matte är hemma och jobbar tycker Tamlin.
Dom andra i Ligan har vant sig vid mitt hemarbete, men Prinsen har inte samma referensramar.
Han måste hela tiden kolla vad jag gör och var jag är.
SÅ, varje gång jag reser mig för att hämta ett papper, gå på toa eller bara dricka vatten vaknar han och reser sig för att följa med. När halva dagen har gått är han fullständigt slut och somnar och sover som en stock på köksbordet.


Muggarna
Ja, jag fick ju en mugg i födelsedagspresent av Sanna.
Den muggen blev ju Emilie förälskad i, så några veckor senare kom underbara Sanna med ytterligare en mugg.
Nu med ett hundmotiv.
Jag tänkte att Emlan skulle få välja själv och det har tagit lite tid.
Men till slut skickade jag ett antal MMS och visade henne och då valde hon hundmuggen.
Här är dom.







Kommentarer
Postat av: Tre katter

Åh så go sängvärmare!! Kom hit och var lång i vår säng! :)



//Tre katter med mams

2010-06-01 @ 07:12:51
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0