NU ska jag hem och packa ner

ett gäng


riktigt varma och tjocka


STOOOOOOR


tjock och lång 

kraftiga


och tjockaste dun


Varför undrar ni ?
Ska hon till Nordpoolen ?
En kul expedition ?
Nej, jag ska till Söderhamn.
ALLT ovanför Uppsala är iskallt.
Jag

redan.

En från kontoret i Söderhamn kom ner idag.
Han påstod att det inte var PITEÅ jag pratade om.
EH, är inte det samma sak ?
Inte lurar man en 08a så lätt inte.

Kolla bara vad som väntar mig !!

Nä, sånt där är inte att leka med va.

Stoppar ner ett gäng

för säkerhetsskull.

Önskar jag kunde ta med mig Prinsen


Så kunde han ligga i min famn och värma mig.

Kommentarer
Postat av: carina

Vackra kisse! Hos oss här uppe brukar det vara mycket kallt.

Kram på dig!

2010-11-23 @ 15:52:40
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0