Oliver och tassen igen

Han gjorde ju illa sig på höstlovet.
MEN, han låter inte såret vara.
Idag satte jag till slut på honom en tratt.
MEN, det värsta är att när han försökte ta sig ut genom dörren så klämde jag hans tass.
Den som redan tidigare var skadad.   :-(((
SÅ, det började såklart blöda också.
Nu är han trattad och insmord med penicillinsalva och sen ska jag ta ringblomssalva och eventuellt lite uttorkande zinkpasta. Fast först måste det dra ihop sig och torka lite.
Dumma dumma dumma Matte.    *snyft*
Hemskt ledsen älsklingen.
Kan säga att jag ligger INTE högt i kurs hos honom just nu.    :-(

Först la han sig på min säng.


Och sen i banana leaf-klösträdet.

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Såååå deprimerad. Eller är han som alla andra karlar och utnyttjar situation till max?



Visst var det där trädet som var så dyrt(=tyskträdet)??

Postat av: Therese Bergsmo

Oj, vad han ser eländig ut... Förstår att han är norrman som sätter tassen i dörren när du ska stänga... Korkat och gör ont! Samt ger tratt som resultat.



Kram, Therese

2010-11-17 @ 09:37:46
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Tratt låter inget kul. Hoppas tassen skyndar på att läka! tröstkurr

2010-11-18 @ 06:40:04
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Sol & Måne

Men stackars Oliver. Tratt är inget kul hälsar Måne som har stor vana av trattande ;-) Hoppas det läker snabbt nu när tratten är på.

2010-11-18 @ 18:59:07
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0