Jag är BRA *ler stolt*

Så stolt över mig själv idag.
Visserligen skriker min kropp.
Grym träningsvärk i armarna.
KAN vara så att man inte ska köra först 40minuter crawlträning och sedan vattengympa 45minuter på det.
Igårkväll.
Och sen upp med tuppen imorse för crawlkursen.
MEN, vem bryr sig !?   *ler*
Första halvan av träningen gick sådär imorse.
Tyckte jag.
Min tränare tyckte det gick bra.
Så, jag får väl lita på henne då.
Sen skulle vi göra nåt som fullständigt slog tilt i huvudet på mig.
För att få upp armbågen skulle vi killa oss i armhålan.
Effekt:  
Armbågen flög upp dit den skulle.   BRA !
Benen slutade sparka helt.    Mindre bra.
Glömde att andas också.     Inte alls bra !
Vatten överallt inklusive i mig.   Jaja, hade ju ingen vattenflaska med mig och det är bra att återställa vätsebalansen har jag hört.

Sen pysslade vi med lite annat och till slut var det dax för dom berömda ruscherna.
OCH
Det gick BRA !
Jag klarade av att både andas och vifta som en galning med både armar och ben.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
STOLT
Det tar sig.
Jag har pysslat med en hel del bubbelpool idag.
Det ÄR svårt att få till andningen och att både andas in och ut.
Så för att försöka få lite fason så blev det bubbelpool istället.
Måste ju blåsa ut luften också.
Men jag kände mig lite mindre som en strandad val idag än jag gjort förut.
Och bubbelpool istället för strandad val är en klar förbättring.
Nu slipper jag nog operera in gälar Ninnie.   *ler*
Mina armar är riktigt stumma just nu och nån har gjort nåt konstigt med min nacke.
Kan inte vara jag som spännt mig.
Nejdå...................

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Skulle verkligen vilja se det du beskriver på film ;)

Är det du på bilden så är du ju ingen strandad val utan en vacker delfin, KRAM på dej!!

2010-09-10 @ 10:55:59
URL: http://bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

hehe Jag försöker visualisera en annan bild av mig än den strandande valen. ler

2010-09-10 @ 11:18:52
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja visst är det skönt att bada varmt! :)

2010-09-10 @ 15:40:13
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0