Totte mår inte bra

och jag är klart orolig att det ska vara samma sak som Musse.  :-(
Nu har kissarna åtminstone slutat att kräkas.
Städade hela lägenheten igår så nu känns det fräscht.
Har vägt alla utom Svartenbrandta som jag har svårt att få tag i.
Efter avmaskningen så har dom gått ner i vikt, vilket självklart fick mig att bli jätteorolig.
Men med massor med mask i magen så blir det säkert så.
Ber om ursäkt om ni sätter frullen i halsen.
Sessan har nu gått upp.  Först 1295 sen ner till 1225 och nu väger hon återigen 1295.
Far fram som en skållad råtta så henne lär det inte vara nåt fel på.
Svartenbrandta far också fram som en skållad råtta, men måste få tag på henne för en vikt till.
Totte däremot har gått er från 1220 till 1125. Inte jätteallvarligt kanske, men han står still där och är inte alls lika i farten som dom andra två. Snarare som Musse var.
Lite mer still.
Usch, INTE kul alls det här.
Nu ska jag iväg till vattengympa så får vi se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0