TVÅ rekvisitioner

Ja, jag har nu två rekvisitioner för att hämta ut två telefoner.
Jag har ju fått den ena stulen och den andra tappade jag ju i klinkergolvet.
Den tålde inte det ?!
SÅ, för endast hela 1500kr, per telefon såklart, kan jag nu kliva in i en SIBA eller Onoff och kvittera ut två nya telefoner.
En Sony Ericsson X10 mini och en Nokia X6.
Jag är sååå i valet och kvalet om jag ska behålla min Ericsson eller sälja båda och köpa en Sony Ericsson Vivaz.
Den ska ha betydligt bättre kamera, men är aningens tyngre än den lilla X10 mini.
Jag älskar min X10a.
När jag väl lärt mig den, vilket tog ett tag.
Galen Nokiafan som jag har varit i många många år.
Men kameran är skit rent ut sagt.
Trist
:-(
Jaja................ får fundera lite.
Har nån ett råd så tar jag tacksamt emot den.
ELLER om nån har en Vivaz och vad ni tycker om den.
NU ska jag sova.
Jo, jag har varit på min älskade vattengympa idag.
Känner mig hyfsat kry och blir ännu friskare av ATT få gå på gympan.
Kvällens pass är en av dom bästa på hela veckan.
Det är nästan tomt i simhallen.
Äventyrsbadet är stängt.
Inte en ylande unge så långt örat når och inga vandrande hoppande vattengrodor heller.
OCH det är saltvatten i Husbybadet.
Sååååååå mysigt och härligt.
Jag mår braaa !

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Nej du, jag kan inte ett skit om telefoner... har en W505 som jag ringer och sms'ar med.. sen har jag en IPhone 32GB som jag surfar med och fotograferar med... tycker inte alls om att prata i den så jag har den gamla till det fniss Så jag vart inte till nån hjälp;) Kram Lisbet

2010-09-02 @ 23:28:03
URL: http://bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Malin

Du, jag är så pinsamt oteknisk så jag kan tyvärr inte råda dig, jag vill att min mobil ska vara enkel utan en massa krusseduller... Ringa, sms och kanske fota, thats it!

Härligt att du njuter av simmningen och att du mår braaaa :-)!

Kram

2010-09-03 @ 06:51:05
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0