Dag 8: En (flera) favoritbild(er)

Eftersom det är bilder på Ligan så måste jag ju lägga upp en på dom var och eftersom Saga ingår i Ligan nuförtiden så blir det 5kissar.
Saga själv skulle nog välja att INTE ingå i Ligan, men men, nu har du inget val gumman.

Vitöra och jag på utställning.
Jag tror att det var när han tog sitt första cert efter 3 andraplaceringar.
Matte var inte HELT nöjd med dom resultaten.
Att förlora ingår liksom inte i min värld, fast UrMatte Marie försökte förklara att skogisar växer till dom är 3år.
Nåt jag inte direkt köpte.
Och du Marie, när Vitöra var 2år och 8månader var han Supreme Premier.  *ler brett*


Puzzel på Ragdollklubbens KM då hon blev Klubbmästare endast 4månader gammal.
Hon slog alla dom stora vuxna kissarna.




Prinsen på Landet i somras.


GoseBandit


Liten Saga en gång  när hon var liten på min balkong.


Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Mysigt! Nosbuff

2011-02-24 @ 18:35:01
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0