Jag känner mig lugn

när jag ser honom där.
Hemtamt och tja, liksom hemma.
Ni vet
Allt är liksom, som det ska vara.
Älsklingen


Men han fyller ut diskbänken liiiite mer än förut va ?    *ler*


pst.............. längst bort i bild ser ni en massa byttor med maten jag gjort   dst..........
Tuppen har nu rest sin plym så den slår i taket.
Ja, tuppen är alltså jag, som snart spricker av duktighet.  haha

Så har Saga kommit hem igen, efter en helg i Eskilstuna.
Hon fräste bara lite idag och ingick bra i Ligan.
Snuttan, hon är så fin.
Dom är nog alla lite trötta.
Saga efter en vecka hos OSS och Ligan efter en helg på Landet.





Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Vad duktig du varit som lagat all mat;)

Hur många katter har du egentligen? Fina är de, otroligt söta=D

2011-02-27 @ 21:45:21
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Är Sara ny i Ligan eller inneboende?

Postat av: Inkan o Ligan

Saga är inneboende tillsammans med sin Matte.

Saga är dock syster till Vitöra. :-)

2011-02-28 @ 07:40:33
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0