Dagens Träning

Japp, nu har Ligan fått sitt inlägg, så nu får Inkan ett inlägg.   *ler*
Träningen idag gick bra.
Mina sittben har börjat att återfå sin normala form av ajaj-ont.
Alltså, inte ont längre.   Nåja, inte så jättemycket iallafall.
Jag har nån form av tidsoptimism nuförtiden, eller så tar jag det bara lugnt nu när jag är ledig, vilket gör att tiden bara springer sin väg alldeles av sig själv.
Detta innebar att jag missade att få ut min bokningslapp på spinningen klockan halv tolv idag.
Inte fattade jag att jag borde ha fixat en drop-inlapp heller.
Får nog skärpa till mig lite.
Jag är alldeles för van att ha Madde som ju vet att jag bokar och inte är jättehård.   :-(
Jaja.............. det får ordna sig och jag får skärpa till mig helt enkelt.
Komma igång i tid om inte annat.
Kvällspassen gick bra.
Först ett spinningpass till och sedan vattengympa.
En jäääääääääääkligt irriterande sak är folk som är på träning för att inte träna.
I Vällingby så finns det två hysteriskt babblande personer.
Det är dessutom mor och dotter.
Ja, det har iof inte med saken att göra, fast jag tror att dom i vanliga fall mest pratar med varandra.
Nu kom inte mamman idag utan bara dottern, som ta mig fan babblade igenom hela jävla förbannade passet.
Ursäkta min franska, men jisses va less ja va på henne.
Hon tystnade iof en stund när Madde sa att man kan inte träna ordentligt om man pratar så.
Bra där Madde !!!!

Jag frågade Madde efteråt om man fick dränka sina tränings"kamrater" men det fick jag visst inte?!


Hon påstod att det var bara att försöka koppla bort och att jag troligen var trött som inte lyckades så bra idag.
Jag försökte verkligen och det gick relativt bra, men inte fullt ut.
Jo, lite trött var jag väl, så jag får jobba på att koppla bort nötet.   *ler*
Imorrn är det ny dag.
Nu ska jag ta ett varmt bad och gå och lägga mig.
Vi ses imorrn.
Kram


Kommentarer
Postat av: madde

bra jobbat idag oxå! det är härligt att se dig sprudla av energi och vara glad och sååå himla stark!!



som instuktör har jag lärt mig att inte alla är på pass för att träna utan för att träffa kompisar. det är som i världen utanför träningslokalen; alla är vi olika och det är bara att gilla läget! man kan ju ej ändra/kontrollera andra människor så det är sig själv man får ändra och kontrollera... eller hur?! det är dock en konst att vara som en gås - dvs låta allt rinna av en... men det går! eller hur?! (ler)



ha en fortsatt svettig träningsvecka!



2011-01-04 @ 06:51:33
Postat av: Malin

Fan, jag skulle bli galen om någon eller några babblade sig igenom ett spinningpass!! Jag vill höra på instruktören och på musiken, Förstår att du blev sur.

Kram

2011-01-04 @ 07:06:25
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Tack Madde



Malin Det var på vattengympan och den här tjejen gafflar jämt. Men hittills har hon varit så långt ifrån mig så jag har inte brytt mig och hört hennes så bra. Igår var hon mer på "min" djupa del. ler

2011-01-04 @ 09:17:16
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

iom att det är i simhallen så finns det massor av ljud hela tiden under passet så ibland försvinner snack i kakafonin av ljud... men ibland blir det för mkt och då hojtar jag i med en liten pik. hade det istället varit under tex ett mina spinningpass hade jag sagt till på direkten - att snacka får man göra efter passet...

håll ut inkan - gå in i dig själv och kör ditt härliga race med vattenträningen! eller ta ett djupdyk vetja! hihihi

kramkram

2011-01-04 @ 10:17:21
Postat av: Inkan o Ligan

Då hade du fått säga till gubben som var på spinningpasset igår. Herrejösses, vi trodde väl alla att han höll på att få en hjärtinfarkt. Han sa aj igenom precis hela passet. Gud i himlen!?

Stånkade och stönade som om han helt klart var på väg att dö.

2011-01-04 @ 13:26:52
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0