En spännande dag imorrn

Borde ju gå och sova egentligen, men tänkte titta på filmen Patrik 1,5 först.
Jag ska besöka en Forumvän i Linköping.
På nåt sätt känns det som om vi är...................... har fortfarande inte hittat ordet....................... nåt.
Har en samhörighet.
Nå, hittar inte ordet fortfarande.
Men det känns likadant som tttttttttttttttttttttttttt......................   Vitöra hälsar......  :-)
Som när jag träffade Lilla Skutts Matte Lena i Skövde och Marie, Vitöras uppfödare.
Det fanns nåt där redan från början.
När Marie gifte sig höll jag tal.
NU kom jag på ordet.
En connection
Jag TROR att Malin förstår.
Presenterna är laddade och kameran är inslagen.
Eller om det var tvärtom.  *ler*

Pst..... det finns valpar där.............  dst

Foto Malin Thörnblad

Kommentarer
Postat av: Max & Måns

VadJam!

Då åker du ju nästan förbi här!

Vi vinkar ifrån klätterträt! :-)

2011-01-02 @ 15:45:11
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0