Maten BLEV god

Konsulterade Anna om hur jag skulle göra och jag kan tala om att det gick bra.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Känner mig alltid lika stolt när jag får till nåt.  hehe
SÅ, nu ska jag till och med bjuda Min Man Herr Borr och hans ANDRA familj på middag nästa helg.
Min man har ju faktiskt fyllt år, men av nån anledning blev jag inte bjuden ??
Skumt
Måste bero på hans fru han bor med ?!
Jaja...... Vi får göra upp på Landet Sanna om vår man.
FAST, det blir ju billigare att inte ha honom jämt iof.
Jag bara ringer när jag vill nåt så kommer han.
Min man...  :-)

Bandit var upp en sväng och kollade in den där lilla saken som lät så konstigt.
(pst.............. titta på bilden, Anna är faktiskt hundmänniska, men bilden är underbar och säger att Anna är i första rummet DJURmänniska trots allt)
Anna min Anna, vad skulle jag göra utan dig.


Annars var det väldigt kattfritt i mitt vardagsrum idag.
Förstår inte, men småbarn är inte deras grej riktigt.
Till slut kom Prinsen fram och la sig längst upp i klösträdet och blängde på mig.
Vitöra kom fram och ville gosa iof, men jag tror inte ens han fattade att det fanns en konstig 2bening där.

Kan tala om att Pepparkakskladdkakan var mycket god.
Ungefär som att äta mjuk fast kladdig pepparkaka.
*mums*
Inte bra för min vikt, men gott.


Å andra sidan har jag idag kört två riktigt dubbla pass.
Först 45minuter vattengympa och sen 55minuter muskel.
Nu får det dock vara slut med godisätandet och sätta ordentlig fart med viktminskningen.
SKA gå ner dom sista kilona nu.
Dock så stirrar jag mig inte helt blind på vågen.
Det MÅSTE ju dyka upp en och annan muskel nånstans på min kropp och som alla vet, så väger ju muskler mer än fett, SÅ det gäller att kika på sin kropp.

Imorrn kväll blir det dock ingen träning då det är sektträff med viktklubben igen.   *ler*
Tror vi skulle prata om Njutning.
Måste vara så att vi skulle prata om Hasseludden.  *skrattar*
- Om jag fått Hasseludden totalt på hjärnan ?
- Japp, de har jag.
- Snart snart ska jag dit.
- Alldeles ensam
- Alldeles själv
Det finns en bastu där det är helt tyst.
Där ska jag vara och ligga och njuta i långa drag.
Snart snart.....


TUSEN Tack Anna för en underbart trevlig dag idag !
Det kommer fler bilder.
Kram

Kommentarer
Postat av: madde

bra jobbat idag på bägge passen! du är sååå bra!

går det för sig att möjligen få receptet på din pepparkakskladdkaka? eller är det hemligt?!



jag gillar oxå den helt tysta avdelningen på yasuragi!



blir tomt utan dig imorn i tensta! men vi ses ju på tisdag!

2011-01-09 @ 20:30:51
Postat av: Inkan o Ligan

Klart du ska få receptet Madde.

2011-01-09 @ 20:52:36
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Tina

Vikten av att ha ett bra liv och leva gott måste ändå vara viktigare än kroppsvikten? ;)

2011-01-10 @ 09:23:20
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Precis Tina och i mitt fall så MÅSTE jag gå ner i vikt på grund av mina knäns skull.

Annars kommer jag bli invalid tidigare än nödvändigt tyvärr. :-(

2011-01-10 @ 10:11:20
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0