Dagens positivism

Jag är nöjd med dagen.
Jag är nöjd med helgen, på det stora hela.
Jag är nöjd med mitt beslut om utställning.
Just nu kommer dom pengarna läggas på Mattes resa till Thailand, till att börja med.
Nästa stora resa att spara till är Göta Kanal.
Jag SKA resa den.
SÅ, ledsen Ligan, men nu är det Mattes tur att resa lite och unna mig pengarna.
TROR dock inte att Ligan är jätteledsen att just utställningarna, får stryka på foten.
Däremot att Matte kommer vara borta lite kanske dom är ledsna över.
MEN, Lill-Matte kommer när jag ska till Thailand.
Det har hon lovat.

I morse var det storgos i sängen.


Bandit låg en bit ifrån just på den här bilden.
Annars har han legat klistrad i mitt knä, när jag suttit i soffan hela dagen idag och merparten av dagen igår.


Prinsen har legat raklång i min säng delar av fredagnatten.
Lyckades dock inte få nåt kort på honom.
Det är så otroligt mysigt när han kommer, om än jädrigt trångt.  *ler*

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Gos och mys är bäst, och vad kan vara bättre när det regnar? Nosbuff

2011-06-19 @ 19:51:03
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Mamma Mia

Klart ni ska ta sabbatsår från utställningar, jag har tagit sabbatsår för alltid tror jag. Blir dyrt att hålla på o så allt detta förarbete.

Visst är det härligt med kattgos när man ligger där och gör precis ingenting. Inget på tv, ingen bra bok, har sett alla filmer, bara ligger där i slafen eller soffan. Katt-invasion är toppen! Skulle inte överleva en vecka utan katter (även om man lämnar dem en längre tid så har vet man ju att man har dem därhemma).

2011-06-19 @ 21:01:17
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Håller helt med Dui och Deco

Mamma Mia risken att det blir permanent är lite överhängande. Men vi tar ett litet steg i taget.

Kram på er

2011-06-19 @ 21:54:11
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Pia Ahlsten

Hej! vad rolig din blogg är. lär definitivt läsa dina inlägg igen! =) Ha en trevlig helg :p

2011-06-29 @ 10:43:57
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0