Fem och en halv dag senare

är vi nu hemma.
Vi är alla fullständigt utpumpade.

Vitöra sov hemma inatt.
HELA natten, vilket fick mig att förstå att komma hem tidigt skulle vi inte göra.
Hela dagen var han borta, men framåt halv sex kom han knallande iallafall.
Å andra sidan hade jag inte tänkt åka hem i första taget iallafall.
Vare sig värmen eller bilköerna kändes som nån bra ide att utsätta sig för.
NU är vi iallafall hemma.
Rejält trötta
I lägenheten är det "bara" 26grader.
Ärthjärna som jag är, så glömde jag att dra ner persiennerna i köket.
Klantigt
Det får bli några ströbilder ikväll.

Till skillnad mot mig, som låter mina kisssar ströva fritt på Landet, så får inte Grannens kissar gå ut på fri tazz.
Nu har Björne dock nätat in altanen, så även Nike, Puma och Rambo kan njuta av den sköna Landetluften.
Nike kan gå ut och strosa lite, utan problem.
Puma är selevan, sen jag hade henne och går ut i sele.
Rambo däremot skulle troligen försvinna och aldrig komma tillbaka nåt mer, så en innätning för hans skull är bra.
Nike som är ute och luftar sig.


Puma kollar in utelivet också.


Här har vi snyggaste Rambo.
Rambo är ju brorsa till Totte och deras syster Sessan.
Plus en liten brorsa till, som tyvärr inte klarade sig.
Rambo har en päls som är svart som natten och blänker som siden, eller hur man nu ska uttrycka det.  *ler*
Man vill bara borra ner huvudet i hans underbart sammetslena päls.
Nu går inte det ännu, för han är fortfarande rätt skygg.
Men framme och med är han dock för det mesta.
Iallafall hemma.
Landet börjar bli lite mindre läskigt och ute på altanen gillade han att vara.


Rosévin har jag druckit en del dom här dagarna.
Gott


Sen hittade jag en bättre bild på min fina plantering.
Nån kanske till och med kan se vad det är för nåt jag planterat ?   *ler*


Tja, sen kommer det väl ta ett tag innan jag hunnit gå igenom dom andra ca 200 bilderna.
Men det kommer, det kommer.   :-)

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Åh - en kärleksört! Den blir fin till hösten om den får lite kärlek

2011-06-06 @ 22:15:25
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Therese Bergsmo

Inkan! Det liknar det ogräs jag skötte om så exemplariskt i mitt växthus, som jag trodde var Blomma-för-dagen...



Kram!

2011-06-07 @ 10:17:21
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

Fast det är det inte.

Tror att både Kathleen och Anna har full koll. :-)

2011-06-07 @ 10:28:34
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Mjau vilken myyysig landethelg ni verkar haft !

Förstår om ni är trötta HELA högen :)

2011-06-07 @ 12:01:42
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0