Parasoll Lekstuga Svenska flaggan och Mys

Jupps, har nu köpt ett nytt parasoll åt Puzzel.
Med fot och allt.
Bortskämd ?
Puzzel ?
Näääääää, de tror jag inte.  :-)
Sanna påstod dock att typ allt var fel.  :-(
Parasollet var för litet.
Det stod upp.
Fel färg
Tja, de är säkert så, men jag tänkte att lekstugan liksom skulle vara bra ?!
Jaja......... får väl se vad hon tycker framåt sommaren.


Inspektion av foten till parasollet.
Tack Marie för tältet/ lekstugan/ buren.
Detta är något man kan ha på utställningar om man ska ha med egen bur.
Supersmart
Jag har en stor bur från Agria som jag fått från fina Bonzo, eller snarare kanske Bonzos Matte.
Dom älskar att ligga i den hemma och eftersom jag inte ställer ut just nu, så tänkte jag att det kunde vara en bra ide att ha den här stora buren/ tältet här ute.


Inspektionen blev dock rätt kort.
Sen gick hon in och gosade med Johanna istället.


Prinsen tyckte däremot att det var en rolig leksak.
- Men Matte, hur kommer man ut då ?


- Hm..... var det inte ett hål här alldeles nyss ??


- Matte, HJÄLP !


- Va ?
- Ska jag gå genom taket ??
- Hur tänker du nu Matte ?


- Ahaaaaaaaaaaa, jag skulle bara vända mig om, sa du.


Tja, det brukar inte vara Vitöravarning på Prinsen i vanliga fall.  *ler*
Snyggingen i gröngräset
IGEN
Jupps, vet att det har blivit många bilder på honom, men det beror på att
1 Det är Prinsen som är mest hemma
2 Han är mest still längre stunder
3 Det har råkat bli så


När jag kom igår, hade svenska flaggan ramlat ner.


Där skulle den hängt egentligen.


Så kan vi iallafall inte ha det.
På måndag är det ju Svenska flaggans dag och Sveriges Nationaldag, så upp måste den.
*tittar efter Björne*    *ler*

Kommentarer
Postat av: ☆Annmi

Tack så ♥-ligt...

Trevlig hedlgtass tbx från oss!!!

2011-06-02 @ 20:00:24
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Anna

Klart att katterna skall ha ett eget parasoll :)



Önskar dig med en trevlig helg :)

2011-06-02 @ 20:56:11
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se
Postat av: Grabbarna boys!

Härliga bilder på katterna och så klart måste flaggan upp igen.

Kram!!

2011-06-02 @ 21:45:20
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0