Dag 19: Här bor jag

Det här är gården innan min, men det ser ungefär ut såhär.
Jag bor längst upp längst bort (hitåt sett) och väldigt lite insyn från grannarna.
Jag älskar min lägenhet.
Jag är uppvuxen i först radhus och sedan hus.
Har bott dom senaste 27åren i hyresradhus.
Bra när man har barn och hundar, men jag kommer aldrig mer bo i hus.
Alldeles för mkt jobb.
Visst jag älskar mitt Landet;
MEN
Det är inte mitt så jag behöver inte renovera och laga och underhålla och allt annat elände.
Det enda jag gör är att njuta och på sin höjd klippa gräset.
SÅ, jag älskar min varma, ljusa fina öppna, skottningsfria lägenhet.


En bild inifrån lägenheten och ut mot balkongen.
Fina Prinsen och liten Totte.


Vitöra och Whiskey i kvällssolen på balkongen.


Kommentarer
Postat av: carola

god morgon ligan...



nu närmar det sig din dag:)

På onsdag blir sanna 20 och nästa vecka maken 40.

Känner lite panik just nu inför bak och fix...



Det får bli som det blir.

Varmaste kramen till er alla och ha en mysig måndag

2011-03-07 @ 08:24:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: *Annmi

Naw....Myyyyyyyyys ♥...

/Jam & Kram från oss!!

2011-03-07 @ 16:27:35
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Mia systeryster

Vad underbart det låter, att slippa skotta och beskära buskar och träd;)

Kram

2011-03-07 @ 20:56:43
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0