Ett par presenter till

Först, missade ju halsbandet/smycket från sonen.
Flååååååååååååååååt
Det passade grymt bra till min blus jag hade.
Nästan exakt samma färg.




Sen kom ett paket med posten häromdagen från Anna.
Supertack Anna

Först superfint ritat utanpå själva paketet.


Kort


Hajar till mellan varven och undrar;
- Hm........................ vem är det som fyller 50typ??
De känns verkligen inte så.  *ler*


Paketet


Känner doften


*mums*


Sen måste jag visa hur fin min säng ser ut med den fina filten jag fick av Underbara Madde.

Kommentarer
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Waoooo...Underbara presenter /Kram Kram

2011-03-25 @ 19:22:38
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0