Fredagkväll

Jupps, det är nu
Vilket innebär att imorrn är det
LLLLÖÖÖÖöööRRRRrrrDDDDDDdddAAAAAaaaaGGGgg
Om ni undrade liksom.
The Day
Marie, påminn mig att ta med stora kameran imorrn.
Vi ska ha en aktivitet kvart över tolv.
En någorlunda lugn fast, lite aktiv sådan.    *ler lagom kryptiskt*
Kan dock medföra en viss träningsvärk dagen efter möjligen.
Sen ska vi äta lite lunch.
Njuta
Mysa
Ta det mer lugnt.
Gå en lugn sväng kanske, för att sedan vila lite.
Man får inte ta ut sig.
En stärkande proteindrink.
En appointment klockan 17 blir det sen senare på kvällen.
SEN är det väl Melodifestivalen för dom som ska titta på den.
Jaja................ jag får väl titta jag med.
Här ska vi vara.
Imorrn på dagen alltså.
Inte Melodifestivalen.


Ligan får tyvärr inte följa med.   :-(
MEN, dom ser rätt glada ut ändå.


Idag har jag avsmakat två av Magnums nyheter.
Dom var supergoda.




Igår planerad jag lite godsaker inför kalaset.
Vad tror ni om det här ?


För rätt länge sedan köpte jag en sånhär underbar form och jag skäms att säga det, men jag har aldrig fått tummen ur liksom.
MEN, nu ska det bli av.
Får dock lägga in ett veto om resultatet.
Jag köpte denna på en affär på St Eriksgatan som heter Chokladbutiken.
Det fanns några olika formar och var sjuukt svårt att välja.
Men dom är jättedyra, så jag köpte liksom bara en.




Ja, det var imorrn och lite om dagen.
Nu är det "Go´kväll" på TV.
Klockan 20 ska jag slötitta på "På spåret" och sedan mitt älsklingsprogram "Skavlan".
Sedan blir det en god bok och bingen.
Ha en underbar fredagkväll.

Kommentarer
Postat av: carina

Låter som en bra helg :)

Själv ska jag jobba!

Kramen på dig♥

2011-03-11 @ 19:13:10
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com
Postat av: Grabbarna boys!

Detsamma till dig.

Ha en härlig fredagskväll.

Vov o kram!

2011-03-11 @ 19:49:52
URL: http://www.grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: madde

trevlighelg tjejen!

jag ska jobba och umgås med familjen :o)

2011-03-11 @ 20:42:27
Postat av: Mia systeryster

Låter som om du ska ha en toppendag i morgon! Läckra formar=D

Lät väldigt gott det där=D

2011-03-11 @ 22:17:37
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka häftiga formar!

Ha en trevlig helg nu :)

2011-03-12 @ 00:31:27
URL: http://www.kattpunkten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0