Home sweet home

Klockan två idag vek Vitöra ner sig.
Resten av Ligan låg redan i överslafen i våningssängen och sov, sen en lång stund tillbaka.
I vanlig ordning har han varit ute mest i hela Ligan, men klockan två kom han in, åt lite och la sig sedan i soffan där jag satt och surfade.
För att sova ?!
Milt uttryckt förvånad, tittade jag på honom.
Länge
Jag hade satt mig väl tillrätta och tänkte att;
Det tar den tid det tar, innan Vitöra kommer in.
Det kan ta lite tid ibland på söndagarna.
Många flera timmar, om det vill sig illa.
Det gäller att inte ha en tid att passa, för det skulle aldrig fungera.
Då får dom låsas in redan kvällen innan.
Jag har ju gjort mina misstag ett antal gånger nu.
Men där ligger han och snusar.
Troligen gör regnet sitt till att även han till slut kommer in.
NÅ, jag bestämmer mig raskt för att, Nu är det hemfärd.
Att släppa ut honom en gång till är verkligen att leka med elden.
Samtidigt kunde jag komma hem till EaayLine60minuter klockan 16.
SÅ, snabbt plockade jag ihop allt.
Greppade den något sömniga och ännu mer förvånade Vitöra och stoppade in hela gänget i bilen och drog iväg.

Klockan 16 körde jag då mitt EasyLinepass och därefter ett Yoga75minuter.
Klart nöjd med min dag.
Nu sitter jag och tittar på hockeyn.
Vitöra ligger i hallen och sover som en klubbad oxe.


En sak funderar jag på;
- Hur kommer det sig att helgen är längre på Landet ?

pst............... Pass är bokade Madde. Tisdagen sedan långt tidigare iof.  Och kul har jag alltid även om jag ser ut att mörda dig eller nåt. Men pilla och säg till du. Jag tappar vad jag ska göra ibland för jag är så koncentrerad.  Jag uppskattar det.  dst........

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes/ Pumas/ Rambos Matte

Till landet nästa helg?? Eller inte!!! Det är den stora frågan, den kommande vecka ;)

2011-05-15 @ 21:49:23
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: carola

åh var är landet för dig?

Du är mer än välkommen på bad och grilla i sommar.



Fast går intervjun bra på onsdag kanske vi är borta hela sommaren:)

Tror dock inte det för så unik är vi inte.

kramisar

2011-05-16 @ 21:21:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0