Så är det återigen söndagkväll.........

.......... fast eftersom blogg.se suger så det skriker just nu, så gick det inte att lägga in igår.
Jag är såååå irriterad.
Funderar allvarligt på att byta.    

Missade vattengympan imorse av olika orsaker, men åkte istället till Kenzai och körde.
Först 200kcal bort på crosstrainern
Hade tänkte köra mer, men fick ont slutade då.  *klappar mig själv på axeln för att jag är så duktig och tänker*  *ler*
Hem, duschade, packade på mig dotterns presenter och iväg till Solna.
Hon fyllde ju år för rätt exakt en månad sedan men befann sig då på Hawaii istället.
Jo, den här gången var hon brunare än mig och jag är inte alls avis på Hawaii.
Speciellt inte efter allt hon berättade om hur det var där.
Ja allt förutom maten då.
Hon är rätt less på Ceasarsallad, för det är i princip det hon ätit i 2veckor.
Ja, förutom Gordon Ramseys restaurang då.
Dom har ingen vettig mat där borta.
Inte undra på att dom allihop rullar fram.  *suck*

Efter presentutdelning gick vi ner till Backstugan och åt deras underbart goda Brunch.

Det var så trevligt att sitta och prata i lugn och ro med kära dotter.
Efter några timmar där så droppade jag av henne i Solna för att byta sin telefon och åkte sen hem och la mig nån timme i solen på balkongen.
Har tyvärr missat merparten av solen i helgen, så jag hoppas att nästa helg blir solig och fin, för då ska jag till Landet.

Efter solandet så lagade jag mat ?!
weeeeeeeeeeeeeee
Jag är så stolt över mig själv.   *ler*
Det både luktade gott och smakade bra.
Inte illa.
Tack Millan för den fina boken.
Nu kommer jag dock inte ihåg vad rätten hette, men gott var det i alla fall.




Det är tur att Prinsen inte gillar kattutställningar.
Finns det nåt kort hans öron inte ser ut som en triangel på ?


Jag tror att Prinsen behöver ett större terrarie.
Tazzarna hänger utanför.
Sen ligger han ofta där och solar sig bakom Kungens fina kokarder.


Puzzel hade ett snack med den Långe Slingrande igårkväll.
Vad dom pratade om förtäljde dock inte historien.


Kommentarer
Postat av: ☆Fru Eriksson

Såå söt Prins & maten ser supergod ut,men...

Den sista med Oooormen på ryser fick min Micke scrolla ner ;)

Men hörru' tjejjen...Vad är mitt fel ?? :(

thihii



Ha de bäst & hoppas du har Sommar ☼ som vi /Kraaaaaaaaaaaaam ♥.......

2011-05-09 @ 10:22:02
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Frugan

Vad roligt att du hittade till mig :)) Alltid skoj med nya ansikten :)



tack så mycket och jag må säga att du har fina djur :)

Hoppas att du har en trevlig dag :)

2011-05-09 @ 14:44:09
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/
Postat av: Mia systeryster

Ormen klara jag mig utan;) Men dina katter älskar jag!!

Jag är helt allvarlig med att byta blogg, men jag vet inte när. Fortsätter de här struligheterna så byter jag, absolut;)

2011-05-10 @ 23:17:07
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0