Trist nyhet idag :-(

Dom ringde mig från XTRAvaganza.
Det visade sig att dom ska lägga ner den lokalen i Solna som jag går på.
Jättetråkigt, för det har verkligen gett mig så otroligt mycket.
Det finns fler ställen i Stockholm att gå på som jag blev erbjuden, men det passar inte mig alls avståndsmässigt tyvärr.  :-(
Skittrist rent ut sagt.
Ännu tristare är att jag nu står med ett halvdant träningskort i Stockholm och ett Kenzai som precis bara för några dagar sedan skickade ut ett mail att dom inte tar in fler medlemmar.
Skit och pannkaka liksom.
Behöver verkligen ett ställe att träna som ligger nära och som jag tycker är svinkul.
Hrmf................
Nej, inget kuligt alls just nu.
Har dock fått gratis Prova-på-kort på Friskis och Svettis en månad.

Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Jag hatar när saker förändras - inget får lägga ner, allt ska vara som det alltid har varit!

Nej, nu överdrev jag :-) men förstår att det känns trist. Hoppas du hittar ett nytt, ännu bättre ställe.

Kramar och tassklappar

2011-05-03 @ 18:17:03
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Mia systeryster

Så himla trist!Hoppas du hittar ett nytt ställe!!

2011-05-03 @ 21:05:30
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: madde

tror du får bli medlem på kenzai om du frågar snällt och berättar att du fått provapåkort av madde... kan inte lova nåt men du ska abslotu mejla och fråga bums!

men simhallarna har ju oxå gym och landpass o vattenklasser - är det ej bra längre?

i husby ska jag köra alla mina pass fram till midsommar...

2011-05-03 @ 21:52:47
Postat av: Inkan o Ligan

Ja, det är lite sådär tycker jag.

Det försvann ju en hel del bra pass i Tensta. Husby, förutom vattengympan är bara skit och Vällingby blir det så mkt köande och är aningens trångt mellan varven.

Vattengympan är ju ok, men annars har jag inte hittat nåt riktigt bra tyvärr.

Åsa har ju tydligen slutat på onsdagar nu också för hennes namn finns inte med och jag är trött på att gå på pass efter pass med dåliga instruktörer. :-(

2011-05-03 @ 22:14:45
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

åsa är tebaks idag! (ler) så vi ses väl ikväll?!

2011-05-04 @ 06:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0